New Members - please post your introductions here

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • teogy
    New Member
    • Jul 2024
    • 1
    • JAPAN

Hello to the community

nice to meet you.

It is great to have an open space to find answers and solutions to difficult problems. I have studied many things in the field of IT and have so much interest to learn more. I will also do my best to collaborate with anything possible.

All the best.
    Japan.

Comment

• Baste
      New Member
      • May 2025
      • 4
      • Philippines

Hello,
      New member and new to electronics but not first time user of Forums group. I've been a Forums admin (2008) for a video editing software before so I know the do's and don't s. I love Forums over FB for number of reasons. I hope I can contribute someday for now consider me as a burden 😀

Thanks
      Raff

Comment

• destriker51
        New Member
        • Sep 2025
        • 1
        • Argentina

Hola a todos, ¿cómo están?
        Mi nombre es Santiago y actualmente tengo 21 años. No crecí rodeado de computadoras desde chico: recién a los 13 llegó la primera a mi casa, y al principio me dejaban usarla de manera muy ocasional. Sin embargo, más adelante en secundaria tuve la oportunidad de entrar a una escuela técnica, donde elegí la especialidad de computación. Desde ahí empezó mi pasion por este mundo

Hoy en día estoy estudiando Ingeniería Informática, y cada vez me apasiona más aprender sobre el universo de las PCs. Al mismo tiempo, me dedico a realizar mantenimiento y reparaciones básicas de computadoras, más que nada para ayudar a cubrir gastos de transporte. Trato de mantener precios accesibles, porque sé que muchas personas dependen de su equipo como herramienta de trabajo y la situación no siempre es fácil.

Me uní a este foro porque quiero seguir aprendiendo, compartir experiencias y, cuando pueda, aportar mi granito de arena para ayudar a los demás. Sé que muchos aquí tienen muchísima experiencia y eso me motiva aún más a seguir creciendo en este camino.

Un gusto estar por acá, ¡y espero poder intercambiar conocimientos con ustedes!
        ​

Comment

• SleepyLab
          New Member
          • Sep 2025
          • 1
          • Canada

Hi Everyone.

Old Fart Here. EE / Robotics Engineer from Class of '84. Specializing in railway control systems, airliner tech and whatnot...

Fascinating stuff on here... Looking forward to rifling through it all. Maybe help where I can.

Sleepy.

Comment

• DDuke
            New Member
            • Sep 2025
            • 2
            • France

Hi All,

I'm new too from France.

Comment